Strategie sessies
Jouw strategie bepalen
Samen met jou bekijken wij hoe jullie doelstelling kunnen omzetten naar begrijpelijke doelen. Aan de hand van die doelen bekijken we hoe de doelgroep er uit ziet; op welke kanalen begeeft de doelgroep zich? Waar zoekt je doelgroep op en naar? Welke informatie hebben zij nodig om een beslissing te nemen over een aankoop of contact opnemen? Door hier over na te denken krijgt je een plan/concept waarin je doelen ook werkelijk meetbaar zijn en wat je doelgroep aanspreek. Wat dus overgaat tot conversie!
Waarom een strategie sessie?
Naar aanleiding van de strategiesessie volgt een strategisch plan. Het strategisch plan vertaalt je doel en doelstellingen door naar wat ervoor nodig is om deze te behalen. In dit plan wordt naast het doel en de doelstelling(en) ook gekeken naar de doelgroep, de klantreis, de resources en het budget om het plan te realiseren.
Het fundament van je business
Wij vinden we dat een goede strategie het belangrijkste fundament is van een succesvolle campagne. Niet alleen bepaalt een goede strategie wat we allemaal gaan doen, maar ook vooral wat we niet gaan doen. In een strategie kun je ook zien hoe je een positieve impact maakt op de wereld en hoe jouw groeiambities werkelijkheid worden. Hoe maak je dat concreet? Dat is waar we je graag bij helpen. Met een strategische sessie.
Info aanvragen
Meest gestelde vragen
Alles wat jij moet weten over een strategie sessie
Tijdens ons strategiegesprek zal onder andere besproken worden welke van onze services van toegevoegde waarden zullen zijn om je bedrijf dichter bij je doelen te brengen. Wij zullen op basis van ons gesprek een passend advies geven, om je onderneming zo goed mogelijk in de markt te zetten.
Vooral jullie commitment en tijd! Een strategie is niet in een uurtje uitgewerkt en het is belangrijk dat je medewerkers achter de strategie staan en dit uitdragen. Zowel online als offline.
Wanneer je succesvol wilt worden in wat je doet, is het van belang een goede marketingstrategie te hebben. Veel bedrijven zetten lukraak middelen in zonder dat er een goede strategie achter zit.
De reden dat veel marketingstrategieën falen, is dat ze geen onderdeel uitmaken van een groter geheel. Er is dan vaak geen overkoepelende marketingstrategie aanwezig. En dat is essentieel voor het succes van jouw bedrijf!
Een goede marketingstrategie bestaat in de basis uit slechts zes onderdelen:
- Stel concrete doelstellingen op
- Bepaal wie je doelgroep is
- Breng je concurrenten in kaart
- Kies een duidelijke positionering
- Bepaal welke middelen je inzet
- Maak alles meetbaar
Het opstellen van een goed plan hoeft geen uren tijd in beslag te nemen. Stap voor stap nemen we je mee in de vragen die je jezelf moet stellen om het verschil te maken in je communicatiemiddelen.
Wat onze klanten zeggen
Je hoeft niet ons op ons woord te geloven, we laten liever onze daden spreken. En natuurlijk onze klanten!
Klaar om je online marketing naar een hoger niveau te tillen?
Neem dan contact op voor meer informatie!